Yeni sitemiz, kolay ve hızlı bir şekilde online bilet satışıyla siz değerli müşterilerimiz için hizmete girmiştir.

Sitemizden;
• Rezervasyon,
• Sefer Sorgulama,
• Fiyat Sorgulama
ve daha birçok işlemi online olarak yapabilir- siniz.
AYDOĞANLAR TURİZM
SIK SORULAN SORULAR

 

 

 

• BİLET SATIŞ İŞLEMLERİ İLE İLGİLİ SORULARINIZ

İNTERNETTEN KREDİ KARTIMLA BİLET ALABİLİRMİYİM?
Sitemizin online satış (e-bilet)bölümünden kredi kartınızla güvenli bir şekilde bilet alabilirsiniz. İnternet satışı konusunda sitemizin (256 bit global sign ssl) güvenlik sertifikası mevcuttur.

İNTERNETTEN KREDİ KARTIMLA BİLET ALABİLİRMİYİM?
Bilet alırken personelimize;
1. gideceğiniz tarih ve saati tam ve doğru olarak söyleyin
2. yolcunun bay veya bayan olup olmadığını belirtin.
3. bagaj durumu hakkında personele doğru bilgi verin.
4. çocuklarınızla seyahat edecekseniz 1-2-3 ve 4 nolu koltukların trafikçe yasak olduğunu bilin
5. cam kenarı yada koridor tercihinizi belirtin.
6. ödeme şaklinizi nakit yada kredi şeklinde belirtin.
7. son olarak satın aldığınız biletin tarih ve saatini kontrol edin.

BİLET ALIRKEN HANGİ ŞARTLARI KABUL ETMİŞ OLUYORUM?
Satın aldığınız bilet siz ve firmamız arasında resmi bir sözleşmedir.

Niğde Aydoğanlar Turizm'den bilet almakla aşağıdaki şartları kabul etmiş sayılıyorsunuz.

1. Biletinizin hareket günü ve saatini otobüsün hareketinden en az 6 saat önce değiştirebilirsiniz.
2. Servis ve otobüs saatinde gelmeyen yolcularımızın seyahat hakları ve bilet bedeli geçersiz duruma düşer. 3. Bilet alırken, rezervasyon yaptırırken doğru bilgi veriniz (gece gündüz saatleri, bay bayan yanı vs)
4. Tanımadığınız kişilerin yiyecek ve içecek ikramını kabul etmeyiniz(güvenlik açısından)
5. Lütfen trafikçe yasaklanmış yerlerde inilmesi için ısrar etmeyiniz.
6. Otobüs içerisinde bırakılan ve kaybolan eşyadan sorumlu değiliz.
7. Bagaj fişi karşılığı teslim alınmamış olan çanta paket vs eşyanın kaybından şirketimiz sorumlu değildir.
8. Her yolcunun en fazla 2 adet olmak üzere 30 kg'a kadar valizi taşınabilir. fazlası taşınmaz.
9. Kıymet taktiri yapılıp tespit edilmeyen valiz veya kolinin zayi halinde bilet bedeli tutarının 2 (iki) mislinden fazla ödeme yapılmaz.
10. Bagaja verilecek eşyanın adli ve idari makamlarca yapılacak muayenelerinden doğacak cezai mesuliyet bagaj sahibine aittir.
11. Trafik kazalarında doğacak maddi ve manevi tazminat davalarında muhattap otobüs sahibi bu hususu kabul ve taahhüt eder. bu davalardan dolayı selahiyetli mahkeme ve icra daireleri Niğde mahkemeleri ve icra daireleridir.
12. Bilet alan yolcu yukarıdaki maddeleri aynen kabullenmiş addolunur. aynı zaman bilet müşteri ile firma arasında bir akiddir.

NEDEN ÖĞRENCİLERE İNDİRİM YAPMIYORSUNUZ?
Niğde Aydoğanlar Turizm olarak yolcularımız arasında fiyat konusunda ayrım yapmamak ve adaletli olmak adına sabit fiyat uyguluyoruz. Aynı hizmeti verdiğimiz aynı güzergaha giden yolcularımızdan aynı ücreti almanın daha adil olduğuna inanıyoruz.

NASIL E-BİLET ALABİLİRİM?
"ONLİNE SATIŞ VE REZERVASYON SİSTEMİMİZ %100 GÜVENLİDİR.

İnternetten bilet satın almak için online bilet linkine tıklayıp sefer seçmeniz ve sonraki sayfalardaki bilgileri girmeniz yeterlidir.

 

• ÖZÜRLÜ İNDİRİMİ İLE İLGİLİ SORULARINIZ

ÖZÜRLÜ İNDİRİMİNDEN NASIL FAYDALANABİLİRİM?
Özürlü indiriminden faydalanabilmek için;
%40 ve üzeri özürlüler, özürlü kimlik kartlarının fotokopilerini vermek ve asıllarını ibraz etmek şartıyla ( bir araçta en fazla 2 yolcu olabilir) yasal tarifedeki fiyatın %50 indirimli olarak bileti düzenlenir. Herhangi bir belge ibraz edemeyenler bu indirimden yararlanamaz. Seyahat etmek istediğiniz araçta sizden başka iki adet indirimli (çocuk indirimi veya özürlü indirimi) yolcu varsa bu indirimden yararlanamazsınız. İndirimden yararlanmak isterseniz başka bir araçta seyahat etmeniz gerekmektedir. Özürlü ve çocuk indirimi sadece tarife fiyatlarının uygulandığı dönemlerde geçerlidir. Genel indirim yapılan dönemlerde başka indirim uygulanmaz.

 

• ÇOCUK İNDİRİMİ İLE İLGİLİ SORULARINIZ

ÇOCUK İNDİRİMİNDEN KİMLER FAYDALANABİLİR?
Kanunen 0-12 yaş grubunda bulunan çocuklar için alınan biletlerde (her çocuk için ayrı bilet almak koşulu ile) her araçta en fazla 2 adet olmak koşulu ile yasal fiyat tarifesi üzerinden % 50 indirim yapılır. İndirimden faydalanmak için çocuğun kimlik fotokopisini ibraz etmek gerekmektedir. 0-6 yaş grubu çocuklar bilet alınmaksızın kucakta seyahat edebilir. 6 yaş ve üzeri çocuklara bilet alma zorunluluğu vardır. Seyahat edeceğiniz araçta sizden başka iki adet indirimli bilet kesilmiş ise o araçta seyahat ederken indirimden faydalanamayabilirsiniz. İndirimden faydalanmak için başka araçta seyahat etmeniz gerekmektedir. Çocuk ve özürlü indirimleri sadece yasal tarife fiyatlarının uygulandığı dönemlerde geçerlidir. Genel indirim dönemlerinde başka indirim uygulanmaz.

^ Başa Dön

• YOLCU BAGAJI VE EMANET İLE İLGİLİ SORULARINIZ

FAZLA BAGAJLARIM ÜCRETİ MUKABİLİNDE TAŞINIR MI?
Biletli her yolcunun 30 kg mı geçememek koşulu ile en fazla 2 adet bagaj hakkı bulunmaktadır. Aracın bagaj durumuna göre bir parça fazlasına yardımcı olmamıza rağmen ücret karşılığı da olsa yolcularımızın güvenliği nedeniyle fazla bagaj almamaktayız. Bu konuda ısrar etmemenizi rica ederiz.

BİR YOLCUNUN EN FAZLA NE KADAR BAGAJ HAKKI VARDIR?
Bilet alan bir yolcunun güvenlik gerekçesiyle toplam 30 kg'mı geçmemek koşuluyla en fazla 2 adet bagaj hakkı vardır. Daha fazlasına yolcularımızın güvenliğini riske atmamak adına müsade edilmemektedir.(bagaj kapasitesine göre)

TAŞINMASI YASAK OLAN BAGALAR NELERDİR?
Taşınması kanunlarla yasaklanmış maddeler ve diğer yolcularımıza ait valiz, çanta gibi eşyalara zarar verecek nitelikteki maddeler bagaj olarak alınmaz. Bagaja alınmayacak diğer maddeler aşağıda yazılıdır.
1. Altın, senet, çek, para gibi değerli metal ve evraklar,
2. Akıcı, kokucu, yanıcı maddeler,
3. Tüpgaz gibi patlama tehlikesi olan maddeler,
4. Büyük çuval, harar ve büyük koliler,
5. Taşınması kanunen yasak olan diğer maddeler,
6. Canlı hayvan.

 

• KARGO HİZMETLERİ İLE İLGİLİ SORULARINIZ

FİRMANIZLA KARGO GÖNDEREBİLİRMİYİM?
Otobüs firmalarının kargo taşımacılığı yapmamasına rağmen, büyük parçalar ve taşınması yasak olan maddeler hariç firmamızla emanet gönderebilirsiniz. (sadece güzergahımızda bulunan illere) değerli evrak niteliğindeki çek, senet vs evraklar taşınmaz. Ayrıca akıcı, kokucu ve patlayıcı maddelerinde taşınması da kanunlarla yasaklanmıştır. Haftasonu ve bayram gibi yoğun dönemlerde bagajlarımızda yer olmaması nedeni ile emanetleriniz alınmayabilir. lütfen bu konuda ısrarcı olmayınız.

^ Başa Dön

• İKRAM YÖNETMELİĞİ İLE İLGİLİ SORULARINIZ

ARAÇLARINIZDA BULUNAN İKRAMLAR NELERDİR?
SICAK İÇECEKLER;
-Nescafe klasik
-Fındıklı nescafe
-Çay
-Bitki çayları
-Salep
-Sıcak çikolata

SOĞUK İÇECEKLER
-Kola
-Fanta
-Sade gazoz
-Soda
-Süt
-Meyvesuyu çeşitleri
-Su

YİYECEK ÇEŞİTLERİ
-Ülker çizi
-Ülker haylayf
-Ülker çubuk kraker
-Ülker as kraker
-Ülker halley
-Ülker piknik
-Eti tutku
-Eti puf
-Eti cin
-Eti crax
-Eeti çubuk kraker
-Eti form
-Meyveli kek
-Kakaolu kek
-Algida dondurma
-Peynirli sandviç
bunlara ek olarak tatlandırıcı, antiem bulantı hapı ve aspirin de araçlarımızda ihtiyacı olanlara verilmek üzere bulundurulmaktadır.

^ Başa Dön

• ARAÇ İÇİ HİZMETLERİMİZLE İLGİLİ SORULARINIZ

ARAÇLARINIZDA YASTIK VAR MI? YOKSA NEDEN?
Niğde Aydoğanlar Turizm olarak yolcularımızın sağlıklı ve hijyenik koşullarda seyahat etmesini sağlamak amacıyla araçlarımızda yastık bulundurmuyoruz. Bir başkasının başını yasladığı yastığa sizlerin de başını dayamasının sağlık açısından risk taşıdığını bildiğimizden seyahatlerinizde kendi yastıklarınızı yanınızda getirmenizi öneriyoruz. Hijyen konusunda ki duyarlılığınız için teşekkür ederiz.

ARAÇLARINIZDA NEDEN ÇİFT PERSONEL HİZMET VERİYOR?
Araçlarımızda sizlere daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bagaj alımından ve aracın temizliğinden sorumlu personel haricinde, sizlere daha hijyenik ve sağlıklı koşullarda hizmet verebilmek için host (servis memuru) personeli bulundurmaktayız.

ARAÇLARDA UNUTULAN EŞYALARIN AKIBETİ NEDİR?
Seyahatleriniz sonrasında araçlarımızda yapılan genel kontrollerde siz değerli yolcularımızın unuttuğu eşyalar sahiplerine teslim edilmek üzere depomuzda muhafaza edilmektedir. Unutulan eşyalar daha sonra sahiplerinin talepleri veya bizlerin araştırmaları sonucu sahiplerine teslim edilmektedir. Sahibi bulunmayan ve üzerinden 1 yıl geçen eşyalar ise tarafımızdan ihtiyaç sahiplerine (vakıf ve dernekler aracılığı ile) verilmektedir. Araçlarımızda unuttuğunuz eşyalarla ilgili bilgi almak için Niğde merkez veya otogar da bulunan depomuza müraacat etmeniz yeterlidir. Seyahat sonrsı hizmetlerimizden oln unutulan eşya takibi konusunda hassas davrandığımızı bilmenizi isteriz. (bagaja fiş karşılığı teslim edilmeyen eşyalarınızın kaybından firmamız sorumlu değildir.)


^ Başa Dön